2013. január 21., hétfő

a pad

ezúttal hatalmas elmaradásomat pótlom, egyúttal tőletek, az olvasoktól is elnézést kérek a sok várakozás miatt, de technikai okok miatt az utóbbi időben alig készítek oldalt.

2011. augusztus 9-én született a blogom, ezért az egy éves születésnapja apropóján 2012-ben egy játékot indítottam. a játékban a hozzászólóktól érkező kreatív ötletek közül ötöt kellett alkalmaznom az oldalam elkészítésekor. az alábbi dolgokat kellett betartanom:
- fel kell használnom 2 papírt
- akármilyen formában, de kell lennie egy padnak (lehet rajzolt, vagy fotó, vagy pecsét. nem kell hogy teliben szerepeljen, de felismerhetőnek kell lennie.)
- maszkolásnak is szerepelnie kell
- a fekete-fehér fotót más formában, de többször kell felhasználnom (pl. tükrözve, háttérbe mosva, színezve... stb.)
- lennie kell pacának

még 2006-ban szerencsém volt ellátogatni másfél hétre Angliába, ahol nekem nagyon tetszett pl. az oldalon is látható pad. de nem is maga a pad, hanem a pad háttámláján lévő kis fém tábla, amin egy megemlékező szöveg szerpel egy névvel és egy tól-ig dátummal. úgy érzem, hogy ez egy nagyon szép gesztus. és végre eljött annak is az ideje, hogy oldalba foglalhassam.

felhasznált elemek
(hamarosan!!!)

2 megjegyzés:

Janka írta...

Nekem bejön. A padról mindig a Notting Hill c. film jut eszembe, meg az ahhoz írt Ronan Keating-szám. :) Jó, hogy az ilyen egyszerű dolgokat is oldalba lehet foglalni, nem?

ziti írta...

bizony nagyon jó, hogy akármilyen apró emlék olyan köntösbe öltöztethető, hogy később is visszaidézhető lehet a fotózáskor megélt élmény.

sajnos a filmet nem láttam, de felveszem a megnézendő filmjeim listára ;)