2012. május 14., hétfő

RAK Erának

most az iNSD apropóján került megrendezésre a scrapbook.hu-n a kép egymásnak játék.
most Erának kellett oldalt készítenem.
a feladat azonban nem egy megszokott RAK elkészítése volt, hiszen magunkról kellett képet küldeni, azonban az oldalon nem csak Era képének kellett szerepelnie, hanem annak a képnek is, amit én továbbküldtem, ráadásul az oldalon csak 4 színt lehetett használni, melyből az egyi a fehér kellett legyen.
sajnálom, hogy Eráról csupán annyit tudok, hogy ő is scrapbook-ozik. de így, hogy a scrappelés közös bennünk, már meg is volt az oldal témája. :)
a fotó, ami engem ábrázol, nem túl jó minőségű, mivel mobiltelefonnal készült, ráadásul sötétben, szóval tiszta zaj az egész. Erától ezúton is elnézést kérek, mivel a szép, éles fotóját zajossá tettem, ráadásul fekete-fehérré is tettem.
a végeredmény ilyen lett.

credits:
Anna Aspnes (további részletek hamarosan!!!)

Nincsenek megjegyzések: