2012. január 20., péntek

winter delights

először jelentkeztem OKC-ra. ilyen téren még nem volt részem megmérettetésben. az OKC-t Rainbow Kata hirdette, és legújabb készletével, a winter delights-szal kellett oldalt készíteni.
már a kukucskás előnézeti képen látható színek és elemrészletek is nagyon tetszettek, és amikor Kata megküldte a teljes változatot, nem kellett csalódnom: nagyszerűen használható, szuper elemek kerültek a 12 papírt és 3o díszítőelemet tartalmazó készletbe.



én először egy friss, téli emlékemet foglaltam oldalba, azt a pillanatot, amikor a Kislányom ismerkedésbe kezd az általa eddig ismeretlen valamivel, a hóval.



bár a készlet elnevezése is télies, de a vöröses-narancssárga Tangerine Tangó papírnak nem tudtam ellenállni; ezért - mert szerintem ez a háttér nyárias képet kíván - egy tengerparti emlékemet bújtattam scrapbook-oldalba.


2 megjegyzés:

T írta...

Mindkét oldal nagyon szép. És jó fotókat találtál a készlethez!!

Névtelen írta...

Mindkét oldalad nagyon tetszik!!!! :)