2011. november 9., szerda

ajándék Ágitól

megjegyzés: hű, de nagyon büszke vagyok, mivel a Kislányom két héttel ezelőtt ült fel először önállóan.

jaj-jaj, elnézést kérek Ágitól, aki egy nagyon kedves ajándékkal lepett meg, hiszen azt a fotót foglalta oldaba, ami a fent említett pillanatnak állít emléket.

több szempontból is sikerült Áginak mosolyt csalnia az arcomra:
  • még sosem kaptam senkitől csak úgy scrapbook-ajándékot, szóval sikerült rendesen meglepni;
  • nagyon szép az oldal, édesek a kis macik is;
  • épp azon a napon, amikor közzétette Ági az alkotását, azt a készletet kerestem* az interneten, amivel az oldal készült.
*: igaz, hogy már akkor is scrapbook-oztam, amikor az említett készlet megjelent, de akkor még azt hittem, a freebie-kkel is ugyanolyan szuper oldalakat lehet gyártani, mint a megvásárolt készletekkel. ma már úgy érzem, ez nem így van. szóval akkor, júliusban, amikor valamelyik blogon értesültem a készlet (Bíró Ági & Sabee: Cuddly baby) megjelenéséről, még nem gondoltam, hogy valaha pénzt fogok kiadni a különféle digitális elemekért. azonban akkor reggel - még mielőtt Ágitól a meglepetés-oldalt megkaptam -  felvillant bennem, hogy létezik egy aranyos, babás készlet, de sem a készítőjét, sem azt nem tudtam, hogy hol láthattam.

tessék, itt van az az oldal, ami a Kislányom első önálló felülését örökíti meg


2 megjegyzés:

kreatívhit írta...

A nagy pillanatok egyike.Jó hogy oldal is lett belőle.

Ági írta...

Gratulálok ehhez a mérföldkőhöz! És várjuk a többi hasonló cuki fotót ;)