2011. október 27., csütörtök

nagyváros - big city

a scrapbook.hu-n ilyesmi dolgokat szeretek én címmel indult egy kihívás, a cewén pedig 5 dolog, amit szeretsz... akármiben, akárkiben témában kell oldalt összeállítani.

úgy érzem, hogy a két kihívás egy oldalban is megvalósítható.
már az sb.hu-s kiírás elolvasása után tudtam, hogy a nagyváros témáját szeretném feldolgozni, ugyanis ez olyan, ami több okból is igazán közel áll hozzám:
  • Szegeden születtem, Pécsre jártam főiskolára, jelenleg Budapesten élek, immár 8 éve
  • szakmámba vágó témával még alig álltam elő, hát itt van végre egy alkalom


a két kihívás témájának ötvözéséből ezt az oldalt hoztam

felhasznált elemek:
Anna Aspnes (abstract fotoblendz clipping masks)
Biograffiti + Taylormade Designs (then there was you)
frissítve!!!
és elkészült az oldal angol nyelvű változata is


Nincsenek megjegyzések: