2011. augusztus 17., szerda

RAK Ritának

a scrapbook.hu-n és is beneveztem a "kép egymásnak XI." c. játékába.
így  az első RAK-o(ka)t Ritának készítettem
én ezelőtt még nem hallottam a RAK kifejezést,de Gigitől megtudtam, hogy a Random Act of Kindness rövidítése, ami  meglehetősen szabad fordításban kedves meglepetést jelent
vasárnap kaptam meg Ritától a képeket, ami(ke)t az oldal összeállításához használni kellett. a megkapott két kép, mostanában készülhetett, a háttérben kék és zöld színek voltak. de nem szerettem volna ilyen hűvös oldalt készíteni, ezért narancssárgával próbáltam meg oldani az oldal hangulatát. e gondolatmenet mentén készült el az alábbi két olda

felhasznált elemek: Dido Designs (mask vol 01.); Kristin Aagard (on a sunny day); Maryann Wise (grungy solids freebie); Rainbow (sziget); Sabee (pillanatok)

felhasznált elemek: Dido Designs (since ages); Janka (ünnepelj velünk!); Kristin Aagard (on a sunny day); Maryann Wise (grungy solids freebie); Rainbow (sziget); Sabee (pillanatok)
azonban tegnap reggel új ötlet fogalmazódott meg bennem: egy letisztult - de mégis fiús - oldalt szeretnék, visszafogott színekkel. így készült el az alábbi, "átadásra" kerülő RAK.

felhasznált elemek: Amy Hutchinson (fruit cocktail), Createwings Designs (re-creation), Dido Designs (mask vol 01.; pieces of you; since ages), Icka & Beszteri (cappuccino), Kristin Aagard (on a sunny day), Nikki Beaudreau (honeydew cooler), Sabee (friends forever)

1 megjegyzés:

Gólya írta...

Mennyire jó, hogy tovább gondolkodtál! Egy fotóval ennyit fejlődni! :) Az utolsó profi lett!