2011. augusztus 9., kedd

klub

mióta először hallottam a scrapbookról, azóta most, augusztus 6-án, szombaton volt először scrapbook klub a scrapbook.hu szervezésében.
hagymázáshoz online rendeltem néhány alapfelszerelést, de a pecséteket egyelőre a hagyományos fényképalbum díszítéséül fogom használni. ha klubnapon veszem át a dolgokat, akkor szerencsére megúszom az online rendelés szállítási díját. mivel egyébként is szerettem volna bepillantást nyerni egy ilyen klubalkalomba, ezért a személyes átvétel lehetőségével bebiztosítottam, hogy megjelenjek a belvárosi helyen.
igen, szombaton én is megjelentem néhány órára. most még csak mások albumait nézegettem, megtekintettem, hogy milyen srapbookozáshoz szükséges alapanyagokat vannak, illetve beszélgettem pár emberrel.
a klubnap alapján elképzelhetőnek tartom, hogy - nem is olyan sokára - én is nekiállok, és készítek egy hagymát, de erre még nem tudok 100%-os ígéretet adni

Nincsenek megjegyzések: